domingo, 26 de enero de 2014
miércoles, 22 de enero de 2014
Docente.me
¿Cuántas cuentas hemos abierto en internet estos últimos años?. Cada poco tiempo me genero una nueva necesidad, un nuevo programa, y creo una nueva cuenta. La verdad es que no sé ni cuantas tengo, pero lo que si sé es que hasta ahora cada una iba por su lado. Ahora en docente.me puedo agruparlas, no todas, pero si una gran mayoría. es como el tronco que une las ramas que hasta ahora estaban sueltas.
Docente-me me da la posibilidad de crear mi identidad en internet.
Espero con el tiempo poder incluir otras cuentas como las de mit.edu (scratch, appinventor).
Mi identidad actual es:
viernes, 1 de noviembre de 2013
domingo, 30 de septiembre de 2012
"Nuevas técnicas contra el fracaso escolar y para mejorar los aprendizajes en general"Pere Marques
Hitzaldi honetan asko gustatu zaizkit egiten dituen erreferentziak
"El
futuro no es un regalo, es una conquista"
(Jonh F. Kenedy, XX)
(Jonh F. Kenedy, XX)
"Lo
que tenemos que aprender lo aprendemos haciendo"
(Aristóteles, -IV)
(Aristóteles, -IV)
“Un
hombre no es más que lo que sabe”
(Francis Bacon, XVI)
(Francis Bacon, XVI)
"No
necesito saberlo todo; solamente necesito saber dónde encontrar lo que me haga
falta, cuando lo necesite“ (Albert Einstein)
“Soy lo
que he aprendido. Seré lo que sea capaz de aprender.”
(Javier Martínez Aldanondo, XXI)
(Javier Martínez Aldanondo, XXI)
“Todo
lo que se llama estudiar y aprender no es otra cosa que recordar”
(Platón, -V)
(Platón, -V)
sábado, 22 de septiembre de 2012
"ONENA"
DBHn IKTak erabiltzeko 10 komendioak (Pere Marqués)
Hitzaldi honetan mundu fisikoa eta ziberespazioaren artean konparaketa egiten du, bigarren mundu paralelo baten murgildu gara, mundu digitala, orain dela 30 urte existitzen ez zena.
Mundu berri honetan denetarik dugu:
- informazioa, maila esponentzial baten
- lan mundua
- harremanak
- banketxeak
- dendak
- .....
Gure ikasleak Eskolatik ateratzen direnean, pantailak eta teklatuak erabiltzen dakite baina ez interneten munduan modu kritikoan mugitzen, nik esango nuke "Control C+Control V" direla, eta hori konpondu beharra dugu.
Hitzaldi honetan, Pere Marqués-ek, azaltzen du nahiko garbi nola erabili mundu berri honetan dagoen informazioa (bideoak, ppt-ak, simuladoreak,..) gure ikasleen ezagutzaren hobetzeko. Baina interneten ez dugu bakarrik informazioa, mundu honetan lan mundua, harremanak, ea. daude, eta haueri buruz ez digu inolako pistarik eman.
jueves, 20 de septiembre de 2012
MOODLEa
Moodle-aren erabiltzailea naizela esan dezaketa, eta orokorrean nahiko gustura nago
- gelan eman beharreko guztia bertan daukat (bideoak, simuladoreak, apunteak,....)
- ez daukat kuadernoak jasotzen ibili behar zuzenketak egiteko (DBH-ko ikasleekin)
- harreman zuzenagoa dut ikasleekin (klasean eta klasetik kanpo)
- ikasleen lan ohiturak dakizkit (zein ordutan dauden lanean,...)
- ea.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
